Closed [Old Thread]

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #51
Lmao..looks like I have a lot of codes to do this weekend. xD

Hey there! I have a simple request. Can you make me an accordian thing that works? It's for my interest thread (https://www.rpnation.com/threads/one-x-on-x-one-updated-4-4-17.279412/) which I've posted the link to so that you can see what I mean, and how mine is screwing up. I don't know what I'm doing wrong. xD Plz help.
Oooh, I might legit be interested in some of your plots HUE
Anyway, PM, I want to try something new..

Beb plz

WARNING: I might update it later, so I'll PM you if that ever happens... Most likely and hopefully not.

-Colour or colour scheme Blues. Holographic blues.

-Font! Exo

-What is it for? CS

-What kind of coding would you like? Tabs; futuristic style

-Images! It's a bit complicated...

Okay, so the tabs will include the following:
  • General - Name, Age, Species, Gender
  • Appearance - Skin Colour, Hair Description, Eye Colour, Height, Clothing, Accessories
  • Abilities - Weapons, Physical Abilities, Skills & Talents
  • Biography - Personality, Biography
I want the ship on top of the CS; not too big.
I want there to be at least one 230 x 360 picture placeholder in each tab/section; maybe two for biography (that is up to you).
It's a futuristic roleplay, so I'd like the CS to be themed like personal files/archives/whatever you call them, and, if possible, in a holographic way.
I'll see what I can do.

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #53
Im going to leave this up to your creative genius.
I want something that I can use for my posts and Character sheets.
I would like the Character sheet to have the picture in view with a spot for the characters name (with a cute boarder under the name if possible). I would like at least three accordion spots so that I can input character basics, information about their appearance, and one for their BIO.
The one for the regular posts I would like it to have the characters picture in view with a drop down so I can show information like mood, location, and who they are with. Also a spot to display the characters name.
blue, purple, and pink.
I hope this is not super specific, to be truthful anything cute I will love. THANK YOU!
@Aukanai
Hi hi. I'm sorry for my laziness. QAQ
I've started on the CS code, but I'm not going to be able to finish it tonight or tomorrow. However, how do you like it so far? (also forgive me for the random icon picture xD)

vital

Hi! I absolutely adore your codes! :hearteyes: I can tell that you spent a ton of time on these, and the fact that you're allowing people to us them is amazing!

They are so pretty and they flow so well together! I'd like to request something eventually once I work out my OC a little better. ^^

Name Here

▁▁▁▁▁▁▁
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tristique justo sit amet massa faucibus convallis. Morbi maximus justo sed dui elementum laoreet. Nullam mollis nulla sed risus mollis semper. Proin sit amet laoreet lorem. Suspendisse nunc felis, rhoncus ut felis sed, sagittis imperdiet sem. Suspendisse aliquam lorem vitae ipsum congue, quis dapibus lectus volutpat. Fusce vehicula sem volutpat, aliquet tortor sit amet, posuere neque. Etiam dictum condimentum condimentum.

Phasellus convallis felis ipsum, et congue libero ornare a. In et nisi auctor, tempus odio a, vestibulum justo. Ut sed urna mi. Praesent et erat rhoncus, porta urna id, ornare nibh. Nulla vestibulum leo non orci maximus pellentesque. Morbi sed tellus lacus. Etiam quis aliquet nulla.

Pellentesque euismod consequat mi vehicula consectetur. Mauris augue est, tincidunt ut tellus in, aliquet rhoncus tortor. Phasellus sit amet libero leo. Sed mollis, arcu a volutpat hendrerit, velit ligula pulvinar dolor, et mollis lorem ex sit amet eros. Nullam in dui quis purus condimentum fringilla ac eu quam. Etiam mattis at ante a accumsan. Nulla ac sem tellus. Sed semper viverra dui, eget egestas sapien tristique id. Ut a leo at libero lacinia sodales. Etiam nec tellus at libero dictum ultrices. Donec ultricies augue porta egestas euismod. Etiam arcu felis, vehicula sit amet sapien tincidunt, lobortis euismod nisl. Sed porttitor massa sit amet neque rhoncus iaculis. Donec ac ipsum ac neque accumsan pharetra. Etiam euismod pretium quam laoreet pellentesque.

code by @Aukanai

Code:
[div=padding-left: 20px; border-radius:0px; background: url(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/28/20/ae/2820aef62254240456538ae67c9ccc53.jpg) no-repeat center right; background-size: 40%;]
[row]
[column=span5]
[div=padding-right: 30px]
[RIGHT][FONT=Meddon][SIZE=7]Name Here[/SIZE][/FONT][/RIGHT]
[/div]
[div=padding: 10px; background: pink; background: -webkit-linear-gradient(left, pink, white);   background: -o-linear-gradient(right, pink, white);  background: -moz-linear-gradient(right, pink, white);  background: linear-gradient(to right, pink, white); border-radius:50px;][COLOR=gray][bg=transparent; overflow:hidden; height:200px;padding:15px;][bg=transparent;height:200px;overflow:auto;margin:2px][/bg][/bg][/COLOR][bg=transparent; overflow:hidden; height:200px;padding:15px;][bg=transparent;height:200px;overflow:auto;margin:2px]
[CENTER][SIZE=2][I] Location: || Mood: || Currently: || Mentions: || Tags: [/I][/SIZE]
[COLOR=gray][SIZE=2][I]▁▁▁▁▁▁▁[/I][/SIZE][/COLOR][/CENTER]
[COLOR=gray][SIZE=3]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tristique justo sit amet massa faucibus convallis. Morbi maximus justo sed dui elementum laoreet. Nullam mollis nulla sed risus mollis semper. Proin sit amet laoreet lorem. Suspendisse nunc felis, rhoncus ut felis sed, sagittis imperdiet sem. Suspendisse aliquam lorem vitae ipsum congue, quis dapibus lectus volutpat. Fusce vehicula sem volutpat, aliquet tortor sit amet, posuere neque. Etiam dictum condimentum condimentum.

Phasellus convallis felis ipsum, et congue libero ornare a. In et nisi auctor, tempus odio a, vestibulum justo. Ut sed urna mi. Praesent et erat rhoncus, porta urna id, ornare nibh. Nulla vestibulum leo non orci maximus pellentesque. Morbi sed tellus lacus. Etiam quis aliquet nulla.

Pellentesque euismod consequat mi vehicula consectetur. Mauris augue est, tincidunt ut tellus in, aliquet rhoncus tortor. Phasellus sit amet libero leo. Sed mollis, arcu a volutpat hendrerit, velit ligula pulvinar dolor, et mollis lorem ex sit amet eros. Nullam in dui quis purus condimentum fringilla ac eu quam. Etiam mattis at ante a accumsan. Nulla ac sem tellus. Sed semper viverra dui, eget egestas sapien tristique id. Ut a leo at libero lacinia sodales. Etiam nec tellus at libero dictum ultrices. Donec ultricies augue porta egestas euismod. Etiam arcu felis, vehicula sit amet sapien tincidunt, lobortis euismod nisl. Sed porttitor massa sit amet neque rhoncus iaculis. Donec ac ipsum ac neque accumsan pharetra. Etiam euismod pretium quam laoreet pellentesque.[/SIZE][/COLOR][/bg][/bg]

[CENTER][COLOR=gray][SIZE=2]code by [USER=34884]@Aukanai[/USER][/SIZE][/COLOR][/CENTER]
[/div][/column]
[/row]
[COLOR=gray]
[/COLOR]
[/div]
[COLOR=gray]

I went ahead and fixed what I think you think is wrong? I also added a border-radius element to the image (it's set to 0px by default as it only modifies the right side of the border for some reason, however it does work). I'm not reclaiming this code or anything along those lines, I just saw you said you didn't feel like working on it and I wanted to give you a helping hand!
EDIT: If you really wanted to give the image a rounded border, I think manually using
Code:
border-top-left-radius
and so on and so forth should work. That element has four variations, each corresponding to the appropriate side and corner. The border-radius property simply clumps them all together, however I believe manually overriding the elements COULD work. Again, that's if you want the image to have rounded borders (personally I love rounded borders)
EDIT 2: I tried manually using the border-[top/bottom]-[left/right]-radius elements and it seems to be related to the fact that the DIV is not separated correctly from the second DIV. I'm working on fixing this, as I believe the rounded image borders will really make this stand out a lot more.
EDIT 3: I can't figure out how to work the border-radius character due to the DIVs, I think. I'm going to leave it as is with the name spacing fixed. Using the manual AND automatic radius characteristics has not worked, alongside editing the DIV variables. So, for now, I'll take my leave.
Apologies for all the edits, I just wanted to let you know what was going on.

Last edited:

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #58
*tacks on another request*
(`∀´)Ψ
C; okay. I accept this punishment blessing.

Name Here

▁▁▁▁▁▁▁
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tristique justo sit amet massa faucibus convallis. Morbi maximus justo sed dui elementum laoreet. Nullam mollis nulla sed risus mollis semper. Proin sit amet laoreet lorem. Suspendisse nunc felis, rhoncus ut felis sed, sagittis imperdiet sem. Suspendisse aliquam lorem vitae ipsum congue, quis dapibus lectus volutpat. Fusce vehicula sem volutpat, aliquet tortor sit amet, posuere neque. Etiam dictum condimentum condimentum.

Pellentesque euismod consequat mi vehicula consectetur. Mauris augue est, tincidunt ut tellus in, aliquet rhoncus tortor. Phasellus sit amet libero leo. Sed mollis, arcu a volutpat hendrerit, velit ligula pulvinar dolor, et mollis lorem ex sit amet eros. Nullam in dui quis purus condimentum fringilla ac eu quam. Etiam mattis at ante a accumsan. Nulla ac sem tellus. Sed semper viverra dui, eget egestas sapien tristique id. Ut a leo at libero lacinia sodales. Etiam nec tellus at libero dictum ultrices. Donec ultricies augue porta egestas euismod. Etiam arcu felis, vehicula sit amet sapien tincidunt, lobortis euismod nisl. Sed porttitor massa sit amet neque rhoncus iaculis. Donec ac ipsum ac neque accumsan pharetra. Etiam euismod pretium quam laoreet pellentesque.

code by @Aukanai

Code:
[div=padding-left: 20px; border-radius:0px; background: url(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/28/20/ae/2820aef62254240456538ae67c9ccc53.jpg) no-repeat center right; background-size: 40%;]
[row]
[column=span5]
[div=padding-right: 30px]
[RIGHT][FONT=Meddon][SIZE=7]Name Here[/SIZE][/FONT][/RIGHT]
[/div]
[div=padding: 10px; background: pink; background: -webkit-linear-gradient(left, pink, white);   background: -o-linear-gradient(right, pink, white);  background: -moz-linear-gradient(right, pink, white);  background: linear-gradient(to right, pink, white); border-radius:50px;][COLOR=gray][bg=transparent; overflow:hidden; height:200px;padding:15px;][bg=transparent;height:200px;overflow:auto;margin:2px][/bg][/bg][/COLOR][bg=transparent; overflow:hidden; height:200px;padding:15px;][bg=transparent;height:200px;overflow:auto;margin:2px]
[CENTER][SIZE=2][I] Location: || Mood: || Currently: || Mentions: || Tags: [/I][/SIZE]
[COLOR=gray][SIZE=2][I]▁▁▁▁▁▁▁[/I][/SIZE][/COLOR][/CENTER]
[COLOR=gray][SIZE=3]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tristique justo sit amet massa faucibus convallis. Morbi maximus justo sed dui elementum laoreet. Nullam mollis nulla sed risus mollis semper. Proin sit amet laoreet lorem. Suspendisse nunc felis, rhoncus ut felis sed, sagittis imperdiet sem. Suspendisse aliquam lorem vitae ipsum congue, quis dapibus lectus volutpat. Fusce vehicula sem volutpat, aliquet tortor sit amet, posuere neque. Etiam dictum condimentum condimentum.

Pellentesque euismod consequat mi vehicula consectetur. Mauris augue est, tincidunt ut tellus in, aliquet rhoncus tortor. Phasellus sit amet libero leo. Sed mollis, arcu a volutpat hendrerit, velit ligula pulvinar dolor, et mollis lorem ex sit amet eros. Nullam in dui quis purus condimentum fringilla ac eu quam. Etiam mattis at ante a accumsan. Nulla ac sem tellus. Sed semper viverra dui, eget egestas sapien tristique id. Ut a leo at libero lacinia sodales. Etiam nec tellus at libero dictum ultrices. Donec ultricies augue porta egestas euismod. Etiam arcu felis, vehicula sit amet sapien tincidunt, lobortis euismod nisl. Sed porttitor massa sit amet neque rhoncus iaculis. Donec ac ipsum ac neque accumsan pharetra. Etiam euismod pretium quam laoreet pellentesque.[/SIZE][/COLOR][/bg][/bg]

[CENTER][COLOR=gray][SIZE=2]code by [USER=34884]@Aukanai[/USER][/SIZE][/COLOR][/CENTER]
[/div][/column]
[/row]
[COLOR=gray]
[/COLOR]
[/div]
[COLOR=gray]

I went ahead and fixed what I think you think is wrong? I also added a border-radius element to the image (it's set to 0px by default as it only modifies the right side of the border for some reason, however it does work). I'm not reclaiming this code or anything along those lines, I just saw you said you didn't feel like working on it and I wanted to give you a helping hand!
EDIT: If you really wanted to give the image a rounded border, I think manually using
Code:
border-top-left-radius
and so on and so forth should work. That element has four variations, each corresponding to the appropriate side and corner. The border-radius property simply clumps them all together, however I believe manually overriding the elements COULD work. Again, that's if you want the image to have rounded borders (personally I love rounded borders)
EDIT 2: I tried manually using the border-[top/bottom]-[left/right]-radius elements and it seems to be related to the fact that the DIV is not separated correctly from the second DIV. I'm working on fixing this, as I believe the rounded image borders will really make this stand out a lot more.
EDIT 3: I can't figure out how to work the border-radius character due to the DIVs, I think. I'm going to leave it as is with the name spacing fixed. Using the manual AND automatic radius characteristics has not worked, alongside editing the DIV variables. So, for now, I'll take my leave.
Apologies for all the edits, I just wanted to let you know what was going on.
Aha. Okay. xD
I personally don't like it lmao. Main reason why I didn't bother with it.

blep

steve harringtons' baseball bat

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #62
A IC freebie! I really like this code, but wanted to share it. Let me know what you think. Do not remove credit. Probs not mobile friendly

"Put a quote here."

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras dignissim nisl sit amet nisl aliquam consectetur. Integer at felis dui. Suspendisse aliquam fermentum augue a porta. Mauris ac tempor libero. Ut risus urna, finibus id mollis a, dignissim non ex. Donec id consequat odio, non congue urna. Fusce diam felis, interdum in viverra non, ullamcorper sit amet elit. Nam suscipit eros varius turpis tincidunt, eu convallis erat ornare.

In ultricies, ante ut hendrerit facilisis, tortor nulla finibus risus, sit amet venenatis nunc dolor non nunc. Nulla sed arcu eget orci blandit auctor at efficitur diam. Donec ac porttitor est, aliquam consequat sem. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nam et odio elit. Morbi euismod at est sed lacinia. Morbi in viverra dolor. Pellentesque finibus, neque at mollis pharetra, massa odio feugiat arcu, eget tincidunt sapien nisl at leo. Vivamus viverra gravida felis, sit amet condimentum dui tempor sed. Proin a interdum est. Donec blandit, nunc id faucibus ornare, felis justo posuere lectus, at blandit ante tortor a nulla. Nullam congue facilisis risus a porttitor. Praesent convallis odio eget augue faucibus molestie. Aliquam erat volutpat. Suspendisse eget nibh fermentum, tincidunt neque eu, feugiat mi. Vivamus in tincidunt diam.

Ut in tortor iaculis, porta elit sit amet, maximus orci. Vivamus eu vestibulum lacus. Vivamus suscipit hendrerit orci non facilisis. Maecenas finibus nulla sed nunc porttitor efficitur. Proin blandit felis mi, vitae lobortis ligula luctus luctus. Sed eu finibus ipsum. Morbi et pharetra elit.

Nulla eget finibus velit. Maecenas suscipit mi id pretium vulputate. Nulla tempus odio in metus iaculis, ut placerat leo mattis. Aliquam viverra lobortis mauris, sit amet mollis ipsum ornare eu. Aenean aliquet dolor vel nibh feugiat, a elementum eros faucibus. Maecenas lacus odio, accumsan ac nunc rhoncus, tincidunt dignissim orci. Proin velit ante, cursus ac hendrerit dictum, elementum ac ante. Nulla sagittis mauris nisl, ut varius nisl malesuada ut. Nullam fringilla porta mauris, mollis vehicula leo euismod ut. Cras turpis diam, ornare et mauris id, sagittis vestibulum enim. Nam hendrerit leo in justo ultricies, quis aliquam ligula imperdiet. Integer tempus quis velit feugiat tincidunt. Phasellus a ipsum gravida, rutrum tellus in, consectetur quam. Nunc sed nunc consectetur, hendrerit lacus eu, elementum magna. Fusce a faucibus nisl, eget ultrices enim. Ut massa felis, sodales non maximus sit amet, tincidunt rhoncus turpis.

Mauris ut tellus nec leo feugiat rutrum. Morbi dolor ante, blandit id ullamcorper sed, hendrerit nec nulla. Duis augue dolor, elementum sed tellus eu, congue mollis orci. Suspendisse potenti. Duis malesuada ante vitae finibus tincidunt. Ut fringilla a purus eget placerat. Mauris ut lorem eget velit mollis iaculis. In vehicula, erat a faucibus vehicula, lectus enim elementum nibh, ut dignissim magna nunc non velit. Nunc pulvinar, nisi rutrum luctus convallis, ex felis tincidunt lacus, in egestas sapien nisl et massa. Integer quam mauris, ullamcorper quis laoreet sed, placerat in odio

NOTHING
Status
[ ]​
Mood
[ ]​
Tags
[ ]​
A/N
[ ]​

NOTHING
Name Here

NOTHING
code by @Aukanai

Code:
[div=background-color:lightgray;border:7px white double;border-radius:0px; height:235px; width:580px; margin-left:80px;margin-top:20px;padding:10px;][DIV=font-family: "Sura"; font-size: 40px; color: #000000; line-height: 0px; margin-top: -20px; margin-left: -40px; font-variant-caps: normal; font-style: normal; font-weight: normal; font-smoothing: antialiased; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility;][font=Spirax]"Put a quote here."[/font][/DIV]
[bg=transparent; overflow:hidden; height:228px; width:407px; padding:0px;][bg=transparent;height:220px;width:400px; overflow:auto;margin:0px]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras dignissim nisl sit amet nisl aliquam consectetur. Integer at felis dui. Suspendisse aliquam fermentum augue a porta. Mauris ac tempor libero. Ut risus urna, finibus id mollis a, dignissim non ex. Donec id consequat odio, non congue urna. Fusce diam felis, interdum in viverra non, ullamcorper sit amet elit. Nam suscipit eros varius turpis tincidunt, eu convallis erat ornare.

In ultricies, ante ut hendrerit facilisis, tortor nulla finibus risus, sit amet venenatis nunc dolor non nunc. Nulla sed arcu eget orci blandit auctor at efficitur diam. Donec ac porttitor est, aliquam consequat sem. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nam et odio elit. Morbi euismod at est sed lacinia. Morbi in viverra dolor. Pellentesque finibus, neque at mollis pharetra, massa odio feugiat arcu, eget tincidunt sapien nisl at leo. Vivamus viverra gravida felis, sit amet condimentum dui tempor sed. Proin a interdum est. Donec blandit, nunc id faucibus ornare, felis justo posuere lectus, at blandit ante tortor a nulla. Nullam congue facilisis risus a porttitor. Praesent convallis odio eget augue faucibus molestie. Aliquam erat volutpat. Suspendisse eget nibh fermentum, tincidunt neque eu, feugiat mi. Vivamus in tincidunt diam.

Ut in tortor iaculis, porta elit sit amet, maximus orci. Vivamus eu vestibulum lacus. Vivamus suscipit hendrerit orci non facilisis. Maecenas finibus nulla sed nunc porttitor efficitur. Proin blandit felis mi, vitae lobortis ligula luctus luctus. Sed eu finibus ipsum. Morbi et pharetra elit.

Nulla eget finibus velit. Maecenas suscipit mi id pretium vulputate. Nulla tempus odio in metus iaculis, ut placerat leo mattis. Aliquam viverra lobortis mauris, sit amet mollis ipsum ornare eu. Aenean aliquet dolor vel nibh feugiat, a elementum eros faucibus. Maecenas lacus odio, accumsan ac nunc rhoncus, tincidunt dignissim orci. Proin velit ante, cursus ac hendrerit dictum, elementum ac ante. Nulla sagittis mauris nisl, ut varius nisl malesuada ut. Nullam fringilla porta mauris, mollis vehicula leo euismod ut. Cras turpis diam, ornare et mauris id, sagittis vestibulum enim. Nam hendrerit leo in justo ultricies, quis aliquam ligula imperdiet. Integer tempus quis velit feugiat tincidunt. Phasellus a ipsum gravida, rutrum tellus in, consectetur quam. Nunc sed nunc consectetur, hendrerit lacus eu, elementum magna. Fusce a faucibus nisl, eget ultrices enim. Ut massa felis, sodales non maximus sit amet, tincidunt rhoncus turpis.

Mauris ut tellus nec leo feugiat rutrum. Morbi dolor ante, blandit id ullamcorper sed, hendrerit nec nulla. Duis augue dolor, elementum sed tellus eu, congue mollis orci. Suspendisse potenti. Duis malesuada ante vitae finibus tincidunt. Ut fringilla a purus eget placerat. Mauris ut lorem eget velit mollis iaculis. In vehicula, erat a faucibus vehicula, lectus enim elementum nibh, ut dignissim magna nunc non velit. Nunc pulvinar, nisi rutrum luctus convallis, ex felis tincidunt lacus, in egestas sapien nisl et massa. Integer quam mauris, ullamcorper quis laoreet sed, placerat in odio
[/bg][/bg]
[div=margin-left:420px;margin-top:-240px;][FONT=Sura][DIV=display: none]NOTHING[/DIV][/FONT][DIV=margin: auto; margin-top: 25px; margin-bottom: 25px; width: 235px; height: 208px; overflow: hidden; display: block;][DIV=background-color: #FFFFFF; height: 155px padding-top: 50px; margin-top: -27px;][ACCORDION=100%]{slide=[DIV=background: url(https://i66.tinypic.com/xge5mr.jpg); height: 255px; margin: -7px; background-position: 0px 11px; color: transparent; text-align: center; display: block; pointer-events: none;][DIV=background: url(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8b/5a/7b/8b5a7bc6db88880b066e18e072f0d0fc.jpg); background-position: top center; left: -200px; padding: 5px; position: relative; text-align: center; width: 70%; height: 52px; top: -50px;][/DIV][DIV=display: inline-block; margin: 5px 0px 0px -3px; height: 285px; width: 255px; padding: 12px; box-sizing: border-box; overflow: hidden; background-color: #120e07; background: url(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ce/50/8e/ce508ec577ca2ca297b29f777f4e4636.jpg) repeat; color: #000000; text-align: justify; font-family: "Sura", Times New Roman; font-size: 14px; line-height: 17px; box-shadow: 0px 0px 7px #000000 inset; text-transform: normal; font-variant-caps: normal; font-style: normal; font-weight: normal; font-smoothing: antialiased; vertical-align: top;][DIV=width: 100%; height: 100%; padding-right: 150px; overflow-y: scroll; pointer-events: auto;][border=5px white double] Status
[center][ ][/center]
Mood
[center][ ][/center]
Tags
[center][ ][/center]
A/N
[center][ ][/center][/border]
[/DIV][/div]
[/DIV]}[DIV=height: 500px; margin: -7px; position: relative; pointer-events: none; text-color: transparent;][DIV=display: none]NOTHING[/DIV][/DIV]{/slide}{slide=[DIV=height: 0; position: relative;][DIV=background: url(https://orig06.deviantart.net/da33/f/2017/134/6/1/yuki_icon_by_aukanai-db99bph.png); background-position: 4px 0px; bottom: 28px; height: 295px; margin: -27px -12px; pointer-events: none; position: absolute; width: calc(115% + 45px);][DIV=line-height: 0px; width: 141px; height: 341px; position: absolute; top: 42px; left: 631px;opacity:0.4;][div=background-color:#ffffff;height:90px;width:800px; position:absolute;top:170px;color:#ffffff;right:100px;][DIV=font-family: "Sura"; font-size: 50px; color: #000000; line-height: 0px; position: absolute; top: 20px; left: 160px; text-transform: normal; font-variant-caps: normal; font-style: normal; font-weight: normal; font-smoothing: antialiased; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility;][font=Smythe]Name Here[/font][/DIV]
[/div]
[/DIV][DIV=font-family: "Sura"; font-size: 50px; color: #c7e3d0; line-height: 0px; position: absolute; top: 210px; left: 40px; text-transform: lowercase; font-variant-caps: normal; font-style: normal; font-weight: normal; font-smoothing: antialiased; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; opacity: .85;]
[/DIV][/DIV]}[DIV=display: none]NOTHING[/DIV]{/slide}[/DIV][/ACCORDION][DIV=height: 0; position: relative;][/DIV][/DIV][/div][/DIV][/div][div=margin-left:350px;][size=1]code by [USER=34884]@Aukanai[/USER][/size][/div]

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #63
A simple code request from @ohmae.

Title Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras dignissim nisl sit amet nisl aliquam consectetur. Integer at felis dui. Suspendisse aliquam fermentum augue a porta. Mauris ac tempor libero. Ut risus urna, finibus id mollis a, dignissim non ex. Donec id consequat odio, non congue urna. Fusce diam felis, interdum in viverra non, ullamcorper sit amet elit. Nam suscipit eros varius turpis tincidunt, eu convallis erat ornare.

Title Here
Title Here

Code:
[bg=white][border=0px white solid][centerblock=80][div=color:#000000;font-size:25px;][font=Ledger]Title Here [/font]
[/div][div=background-color:#000000;height:15px;]
[/div]
[centerblock=90][size=3]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras dignissim nisl sit amet nisl aliquam consectetur. Integer at felis dui. Suspendisse aliquam fermentum augue a porta. Mauris ac tempor libero. Ut risus urna, finibus id mollis a, dignissim non ex. Donec id consequat odio, non congue urna. Fusce diam felis, interdum in viverra non, ullamcorper sit amet elit. Nam suscipit eros varius turpis tincidunt, eu convallis erat ornare.
[/size][/centerblock]
[row][column=span4][accordion=100%]{slide=closed|250|[bg=black][border=5px white double][color=white][center][font=Ledger]Title Here[/font][/center][/color][/border][/bg]}[bg=transparent; overflow:hidden; height:258px; width:275px; padding:0px;][bg=transparent;height:250px;width:270px; overflow:auto;margin:0px][size=3][list][*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list][/size][/bg][/bg]{/slide}[/accordion][/column]
[column=span4][accordion=100%]{slide=closed|250|[bg=black][border=5px white double][color=white][center][font=Ledger]Title Here[/font][/center][/color][/border][/bg]}[bg=transparent; overflow:hidden; height:258px; width:275px; padding:0px;][bg=transparent;height:250px;width:270px; overflow:auto;margin:0px][size=3][list][*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list][/size][/bg][/bg]{/slide}[/accordion][/column][/row]
[div=background-color:#000000;height:15px;font-size:10px;color:#ffffff;][center]code by [user=34884][color=white]Aukanai [/color][/user] - for [user=48230][color=white]ohmae's[/color][/user] use only[/center]
[/div]
[/centerblock][/border][/bg]

Edit: Actually. I don't know if I want to give this code out. I guess, ask for it?
-----

Name Here

"Quote here."
Put something like outfit reference, some short quotes about the current situation, maybe a reaction gif.

STATUS
[ ]
MOOD
[ ]
TAGGED
[ ]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer sed urna nunc. Morbi ut est feugiat, maximus massa non, sagittis arcu. Nunc metus sem, tristique eget blandat

This ut, feugiat vitae nibh. Phasellus tincidunt turpis ac volutpat facilisis. Proin semper justo orci, vulputate tristique eros pulvinar vitae. Vivamus sed pulvinar elit. Nunc interdum felis mollis purus interdum, eu finibus metus rhoncus. Quisque pharetra purus at sodales iaculis. Nunc ullamcorper velit vel purus aliquam ornare. Proin et lectus ullamcorper, consectetur diam nec, ultrices odio. Ut quam nisl, tempus vel tempus eget, consequat ac erat. Nunc ultrices fringilla mi sit amet luctus. Donec dolor elit, dictum sed tempus sit amet, sodales vitae dolor. Pellentesque rutrum non risus semper pellentesque. Cras bibendum pellentesque laoreet.

Maecenas rhoncus, ligula a euismod bibendum, velit mauris dapibus augue, id elementum justo ligula ac risus. Mauris ultrices tortor eget nulla volutpat rhoncus. Vestibulum suscipit eleifend hendrerit. Cras pellentesque est dui, et euismod turpis gravida ac. Vivamus in purus rhoncus, luctus dolor non, luctus dolor. Vestibulum mollis libero bibendum, aliquet justo at, molestie justo. Cras eu vestibulum justo, vitae aliquet est. Nam fermentum feugiat nisl, in varius nisi facilisis vel. Phasellus ac velit iaculis, laoreet leo non, finibus nisi. Nulla vehicula massa ut dolor gravida, ac vulputate neque scelerisque. Praesent sodales eleifend risus nec consequat. Sed faucibus, elit ac molestie placerat, quam est vehicula odio, nec laoreet odio massa vel nunc.

Nam gravida nisl ac felis laoreet, a suscipit ante lacinia. Suspendisse consectetur pretium quam, sed gravida mi mollis ut. Proin iaculis tortor nec congue molestie. Quisque lacus purus, ultrices vitae blandit non, tincidunt at urna. Donec nulla nisl, porta ac nisl ac, egestas feugiat eros. Curabitur molestie ultricies tincidunt. Ut vitae laoreet ex, id pretium mauris. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec quis interdum lorem, vel sagittis ipsum. Duis condimentum consequat sem, quis malesuada turpis gravida quis.

Put a gif, music or something else here? IDK.

code by @Aukanai
This would go great for an upcoming vampire themed RP I am in, could I use this please?

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #65
Woo two more requests to go!
Code request for @n.y.c.t.o. , sorry if it's not up to your preferences.

Title Here

Link 1

Link 2

Link 3

Mauris ut tellus nec leo feugiat rutrum. Morbi dolor ante, blandit id ullamcorper sed, hendrerit nec nulla. Duis augue dolor, elementum sed tellus eu, congue mollis orci. Suspendisse potenti. Duis malesuada ante vitae finibus tincidunt. Ut fringilla a purus eget placerat. Mauris ut lorem eget velit mollis iaculis. In vehicula, erat a faucibus vehicula, lectus enim elementum nibh, ut dignissim magna nunc non velit. Nunc pulvinar, nisi rutrum luctus convallis, ex felis tincidunt lacus, in egestas sapien nisl et massa. Integer quam mauris, ullamcorper quis laoreet sed, placerat in odio.

Code:
[div=background:url(https://orig08.deviantart.net/e3b9/f/2017/136/5/a/floral_header_by_aukanai-db9gsqw.jpg);height:80px;width:870px;]
[/div]
[div=background-color:gray;font-size:40px; width:610px; margin-left:115px;margin-top:-85px;color:#ffffff;padding:15px;][border=5px double white][center][font=Megrim]Title Here[/font][/center][/border]
[/div]
[div=background-color:white; width:610px; margin-left:115px;margin-top:-20px;color:#0000000;padding:8px;][row][column=span2]
[div=background:url(https://orig01.deviantart.net/eea2/f/2017/136/0/d/floral_but1_by_aukanai-db9h5ii.png);height:20px;width:140px;font-size:15px;box-shadow:0px 0px 6px gray;][b][center][font=Metamorphous]Link 1[/font][/center][/b]
[/div]
[div=background:url(https://orig01.deviantart.net/eea2/f/2017/136/0/d/floral_but1_by_aukanai-db9h5ii.png);height:20px;width:140px;font-size:15px;box-shadow:0px 0px 6px gray;][b][center][font=Metamorphous]Link 2[/font][/center][/b]
[/div]
[div=background:url(https://orig01.deviantart.net/eea2/f/2017/136/0/d/floral_but1_by_aukanai-db9h5ii.png);height:20px;width:140px;font-size15px;box-shadow:0px 0px 6px gray;][b][center][font=Metamorphous]Link 3[/font][/center][/b]
[/div]
[/column][column=span6][bg=transparent; overflow:hidden; height:258px; width:448px; padding:0px;][bg=transparent;height:250px;width:440px; overflow:auto;margin:0px][size=2]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras dignissim nisl sit amet nisl aliquam consectetur. Integer at felis dui. Suspendisse aliquam fermentum augue a porta. Mauris ac tempor libero. Ut risus urna, finibus id mollis a, dignissim non ex. Donec id consequat odio, non congue urna. Fusce diam felis, interdum in viverra non, ullamcorper sit amet elit. Nam suscipit eros varius turpis tincidunt, eu convallis erat ornare.

Mauris ut tellus nec leo feugiat rutrum. Morbi dolor ante, blandit id ullamcorper sed, hendrerit nec nulla. Duis augue dolor, elementum sed tellus eu, congue mollis orci. Suspendisse potenti. Duis malesuada ante vitae finibus tincidunt. Ut fringilla a purus eget placerat. Mauris ut lorem eget velit mollis iaculis. In vehicula, erat a faucibus vehicula, lectus enim elementum nibh, ut dignissim magna nunc non velit. Nunc pulvinar, nisi rutrum luctus convallis, ex felis tincidunt lacus, in egestas sapien nisl et massa. Integer quam mauris, ullamcorper quis laoreet sed, placerat in odio.[/size][/bg][/bg]
[/column][/row][/div][row][column=span4][/column][/row][center][size=1][color=lightgray]code by [user=34884][color=lightgray]Aukanai[/color][/user] - for [user=5959][color=lightgray]n.y.c.t.o's[/color][/user] use only[/color][/size][/center]

Your coding is beautiful!

I'm thinking of starting a Naruto-based RP and would love to see what kind of template you would come up with.
Ninja Info Card style character sheets, yet still sorta minimalist?

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #70
Your coding is beautiful!

I'm thinking of starting a Naruto-based RP and would love to see what kind of template you would come up with.
Ninja Info Card style character sheets, yet still sorta minimalist?
Sure thing~
I'm going to have a search around, but could you provide a reference to the 'ninja info card'?

Sure thing~

That last one is pretty hideous mind you..
The RP I'm thinking of will also involve character stats and I plan on figuring out a good little system for that at some point.

Also, I have a very basic template consisting of the tabs I know will be included in the RP.
Could share that if needed~

Lady Magicae

Chunin from Konaha

NAME HERE

"Quote Here"

▾▾▾

Status ||
Mood ||
Location ||
Currently ||
Mentioned ||
Interactions ||
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer sed urna nunc. Morbi ut est feugiat, maximus massa non, sagittis arcu. Nunc metus sem, tristique eget blandit ut, feugiat vitae nibh. Phasellus tincidunt turpis ac volutpat facilisis. Proin semper justo orci, vulputate tristique eros pulvinar vitae. Vivamus sed pulvinar elit. Nunc interdum felis mollis purus interdum, eu finibus metus rhoncus. Quisque pharetra purus at sodales iaculis. Nunc ullamcorper velit vel purus aliquam ornare. Proin et lectus ullamcorper, consectetur diam nec, ultrices odio. Ut quam nisl, tempus vel tempus eget, consequat ac erat. Nunc ultrices fringilla mi sit amet luctus. Donec dolor elit, dictum sed tempus sit amet, sodales vitae dolor. Pellentesque rutrum non risus semper pellentesque. Cras bibendum pellentesque laoreet.

Maecenas rhoncus, ligula a euismod bibendum, velit mauris dapibus augue, id elementum justo ligula ac risus. Mauris ultrices tortor eget nulla volutpat rhoncus. Vestibulum suscipit eleifend hendrerit. Cras pellentesque est dui, et euismod turpis gravida ac. Vivamus in purus rhoncus, luctus dolor non, luctus dolor. Vestibulum mollis libero bibendum, aliquet justo at, molestie justo. Cras eu vestibulum justo, vitae aliquet est. Nam fermentum feugiat nisl, in varius nisi facilisis vel. Phasellus ac velit iaculis, laoreet leo non, finibus nisi. Nulla vehicula massa ut dolor gravida, ac vulputate neque scelerisque. Praesent sodales eleifend risus nec consequat. Sed faucibus, elit ac molestie placerat, quam est vehicula odio, nec laoreet odio massa vel nunc.

Nam gravida nisl ac felis laoreet, a suscipit ante lacinia. Suspendisse consectetur pretium quam, sed gravida mi mollis ut. Proin iaculis tortor nec congue molestie. Quisque lacus purus, ultrices vitae blandit non, tincidunt at urna. Donec nulla nisl, porta ac nisl ac, egestas feugiat eros. Curabitur molestie ultricies tincidunt. Ut vitae laoreet ex, id pretium mauris. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec quis interdum lorem, vel sagittis ipsum. Duis condimentum consequat sem, quis malesuada turpis gravida quis.

Curabitur eros nunc, laoreet id tempus eu, blandit a ipsum. Nullam eget aliquet massa, sit amet finibus massa. Pellentesque tincidunt, metus in molestie luctus, lacus justo auctor nunc, in feugiat enim nisl id nisl. Donec in tellus tincidunt elit dictum pharetra vel vel nisl. Nulla ultrices enim quis leo vestibulum tristique. Curabitur dictum massa quis tortor dapibus, vitae porta elit porta. Fusce laoreet lacus pulvinar, rutrum massa in, viverra tellus. Sed euismod, nunc ut molestie consectetur, tortor risus convallis dolor, eu dictum lectus dui sollicitudin lacus. Sed finibus mauris non rutrum euismod. Curabitur nec eros vitae lorem malesuada mollis sit amet a leo. Nunc a nisi vel tellus congue tempus. Nam gravida at ipsum vitae accumsan. Integer quis mollis turpis. Nulla commodo, eros nec auctor vulputate, mi erat pellentesque elit, eu rutrum elit nisl a nisi. Aliquam dignissim faucibus turpis, vel fermentum mauris tempor sed. Vestibulum id magna ac metus laoreet fermentum.

Donec gravida sit amet lorem a sagittis. Sed ullamcorper sit amet quam porta scelerisque. Sed hendrerit dui et nunc mollis pulvinar. Integer volutpat sem egestas, blandit sem quis, molestie elit. Aliquam pharetra luctus lacus sed ultricies. Etiam ac vehicula erat. Donec purus urna, tempus aliquet consectetur at, gravida ac neque. Cras ut quam cursus, consectetur risus in, pellentesque ante. Nullam vel blandit enim. Vestibulum auctor justo ut ante tempus malesuada. Cras vehicula tempor nibh ut elementum. Fusce ac gravida ex, vitae rutrum ligula. Sed eget purus eu risus pellentesque rutrum. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Pellentesque placerat ante ex, nec fermentum est volutpat fermentum. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

code by @Aukanai

Code:
[centerblock=75][border=none; background-color: gray; border-radius: 25px 25px 2px 2px;][right][color=white][size=16][font=bevan]NAME HERE[/font][/size] [/color][/right][/border][/centerblock]

[centerblock=95][row][column=span3][bg=gray][border=1px white dashed][accordion=100%]{slide=closed|130|left|[bg=gray; pointer-events: none;][color=white][right][font=bevan]"Quote Here"[/font][/right][/color][img]https://pbs.twimg.com/profile_images/618201046909886464/Y9_34y0X.jpg[/img][size=4][font='Cabin'][center][color=white]▾▾▾[/color][/center][/font][/size][/bg]}[center][font=Acme][size=3] [b]Status[/b] ||
[b]Mood[/b] ||
[b]Location[/b] ||
[b]Currently[/b] ||
[b]Mentioned[/b] ||
[b]Interactions[/b] ||[/size][/font][/center]{/slide}[/accordion][/border][/bg][/column]
[column=span5[bg=transparent; overflow:hidden; height:400px;width:420px;padding:0px;][bg=gray; height:400px;width:420px;overflow:auto;margin:0px][border=1px white dashed][size=12][font=bangers][color=black]L[/color][/font][/size][size=2][color=white][font=bevan]orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer sed urna nunc. Morbi ut est feugiat, maximus massa non, sagittis arcu. Nunc metus sem, tristique eget blandit ut, feugiat vitae nibh. Phasellus tincidunt turpis ac volutpat facilisis. Proin semper justo orci, vulputate tristique eros pulvinar vitae. Vivamus sed pulvinar elit. Nunc interdum felis mollis purus interdum, eu finibus metus rhoncus. Quisque pharetra purus at sodales iaculis. Nunc ullamcorper velit vel purus aliquam ornare. Proin et lectus ullamcorper, consectetur diam nec, ultrices odio. Ut quam nisl, tempus vel tempus eget, consequat ac erat. Nunc ultrices fringilla mi sit amet luctus. Donec dolor elit, dictum sed tempus sit amet, sodales vitae dolor. Pellentesque rutrum non risus semper pellentesque. Cras bibendum pellentesque laoreet.

Curabitur eros nunc, laoreet id tempus eu, blandit a ipsum. Nullam eget aliquet massa, sit amet finibus massa. Pellentesque tincidunt, metus in molestie luctus, lacus justo auctor nunc, in feugiat enim nisl id nisl. Donec in tellus tincidunt elit dictum pharetra vel vel nisl. Nulla ultrices enim quis leo vestibulum tristique. Curabitur dictum massa quis tortor dapibus, vitae porta elit porta. Fusce laoreet lacus pulvinar, rutrum massa in, viverra tellus. Sed euismod, nunc ut molestie consectetur, tortor risus convallis dolor, eu dictum lectus dui sollicitudin lacus. Sed finibus mauris non rutrum euismod. Curabitur nec eros vitae lorem malesuada mollis sit amet a leo. Nunc a nisi vel tellus congue tempus. Nam gravida at ipsum vitae accumsan. Integer quis mollis turpis. Nulla commodo, eros nec auctor vulputate, mi erat pellentesque elit, eu rutrum elit nisl a nisi. Aliquam dignissim faucibus turpis, vel fermentum mauris tempor sed. Vestibulum id magna ac metus laoreet fermentum.

Donec gravida sit amet lorem a sagittis. Sed ullamcorper sit amet quam porta scelerisque. Sed hendrerit dui et nunc mollis pulvinar. Integer volutpat sem egestas, blandit sem quis, molestie elit. Aliquam pharetra luctus lacus sed ultricies. Etiam ac vehicula erat. Donec purus urna, tempus aliquet consectetur at, gravida ac neque. Cras ut quam cursus, consectetur risus in, pellentesque ante. Nullam vel blandit enim. Vestibulum auctor justo ut ante tempus malesuada. Cras vehicula tempor nibh ut elementum. Fusce ac gravida ex, vitae rutrum ligula. Sed eget purus eu risus pellentesque rutrum. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Pellentesque placerat ante ex, nec fermentum est volutpat fermentum. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
[/font][/size][/color][/border][right][size=1][color=white]code by @Aukanai[/color][/size][/right][/bg][/column]
[/row]
[/centerblock]
I really love this code, I know it's green but I wanted to ask before I used it. It would be used in a pm not a thread if that's alright?

Aukanai

You Are Lost
Thread starter #73
Rip so I'm the loser that replies hella late. I'm so sorry!

Sure thing~

That last one is pretty hideous mind you..
The RP I'm thinking of will also involve character stats and I plan on figuring out a good little system for that at some point.

Also, I have a very basic template consisting of the tabs I know will be included in the RP.
Could share that if needed~
I apologise for not having done your code. If you still need it, let me know.

I really love this code, I know it's green but I wanted to ask before I used it. It would be used in a pm not a thread if that's alright?
Sorry for the lateness, yes you can use it. But I'm not sure if it'll look the same through PM.

@Aukanai Hey, I like how clean and neat all your codes turn out, mind if I make a request if you're still taking them? I don't think it's too difficult to pull off for someone like you, but I'm garbage at coding so it all looks difficult to me XD