RpNation

AkuTheWolfOkami
AkuTheWolfOkami
preciatyeah aku is pretty dope.... and what you even do? lol
BrownBear
BrownBear
Tbh i havent been able to get on for a couple of days now.... i think over a week. I know for a fact it wasnt the worst thing ive ever said, but not bad enough for this long... oh well lol. Hows everything? Any new RP's you wanna hmu with?
AkuTheWolfOkami
AkuTheWolfOkami
i ain't had no time to write up any..but when i catch down time i can hit you with one i'll make

work just been killing me smh
BrownBear
BrownBear
The work you always complain about doing nothing? Dog you get paid to chill and study. Youre good lol. Arent you visiting home right now?
AkuTheWolfOkami
AkuTheWolfOkami
no but i go home and out of the marines next weekend
Top