Recent content by blep

  1. blep

    Clover Hills OOC

    Will shit I missed out on a lot cx tbh, i don't even know if I'll be able to keep up w/ this rp bc of work-
  2. blep

    hecK. im kinda excited about Fallout 76

    hecK. im kinda excited about Fallout 76
  3. blep

    Clover Hills OOC

    Indeed I will!
  4. blep

    Clover Hills OOC

    So they have reasoning for being late, Jae-Eun attacked a loner that crossed their border when he was out on patrol with another omega or something. So, Hyun Ae had to tend to their wounds. @scorpiodragon
  5. blep

    Clover Hills OOC

    Oki Im back home, so I can hopefully finish up my Phantasm chars posts ^^; @scorpiodragon
  6. blep

    Clover Hills OOC

    I would get Hyun Ae's and Jae-Euns post out But- I gotta sleep BC I wake up early tommorow ughuguhuu
  7. blep

    Clover Hills OOC

    Same here
  8. blep

    Clover Hills OOC

    Wow, I'm actually so proud of that post ; u ;
  9. blep

    Clover Hills

    there's an art to life's distractions [class name=accordion]margin-top: -50px; user-select: none; color: white; transition: 1s [/class] [class name=accordion state=hover] cursor: pointer; color: transparent [/class] [class name=accordioncontent] background: transparent; padding: 5px; width...
  10. blep

    Clover Hills OOC

    shIT BOI Hopefully I can birth out three replies lolol
  11. blep

    Clover Hills OOC

    Awesome sauce Could you tell me what page(s) your post has addressed my characters..?
  12. blep

    Clover Hills OOC

    at least my boi is done uwu
  13. blep

    Clover Hills CS

    beware the hidden scrolling! fontfont [class name=root] width: 100%; position: relative; background-image: url('https://pre00.deviantart.net/d723/th/pre/i/2010/156/1/9/grunge_background_texture_9_by_madsin.jpg'); background-repeat: no-repeat; background-size: 1300px; background-position...
  14. blep

    https://youtu.be/Ra4s_n0ltFw THIS HURTS MY SO U L

    https://youtu.be/Ra4s_n0ltFw THIS HURTS MY SO U L
  15. blep

    Clover Hills OOC

    yeah im good ^^ thank you though
Top